13 Ocak 2012 Cuma

.."Polyanna"..iyimişş :)





"KÜÇÜCÜK MUTLULUKLARIN DEĞERİNİ İYİ BİLİRİM...
ÇÜNKÜ BAZEN O KÜÇÜCÜK MUTLULUKLAR BÜYÜK SEVİNÇLERİ PEŞİNDEN GETİRİR..."

"Polyanna" herşeye iyi yönden bakarmışş.. Sevgi doluymuş, üzmezmiş kimseyi...kimse üzülsün istemezmiş. Bana polyanna diyen çok kişi var nedense. Ben kendim olduğum için mi "Polyanna" katogorisine girdimm anlamıyorum zaman zaman.. Ne varmış ki  yanii; hep gülüyorsamm, neşe saçıyorsam..çok mu garip geliyorr? Alışıldık bi durum mu değil? Ama doğru, yapmacıklığa o kadar çok alışıldı ki sıradışı geliyor..bazı bünyeler kaldıramıyorr.
Bırakın karamsarlığı artık, biraz daha silkelenin ve kendiniz olmayı deneyin..Mutluluk sadece kendinizdee. Başka kimliklere bürünüp, kendinizi övüp durmayın..Komik oluyorr:) Başkalarının hayatlarını yaşamaya çalışmak yerine, kendi yarattığınız hayallere inanın.. Kendinize inanın.! İçinizdeki Polyanna'yı dışarı çıkarınnn. Son zamanlarda psikoloji kitaplarına fazla dadandım, ondan sanırımm bu yakarışımm :D
NoT: Polyanna olmak yıkıcı değil, yapıcıdır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder